EXCLUSIVE PREVIEW ARTDELI

PERSOONLIJKE INVITATIE

Beste XX,

We willen een geheim met je delen. Vanaf 30 april heeft Amsterdam er een spannende nieuwe plek bij. In een schitterend pand dat doorloopt van het Rokin tot de Nes opent ArtDeli - dé nieuwe ontmoetingsplaats voor liefhebbers van kunst, cultuur en design in Amsterdam.

ArtDeli verenigt een expositieruimte voor kunst en design, een barroom, een keuken voor kleine gerechten en een designstudio onder één dak.

Namens ArtDeli-initiatiefnemer Jessica Voorwinde willen wij jou - als een van de onbetwiste smaakmakers in de stad - graag uitnodigen voor een exclusieve preview op vrijdag 24 april van 18.00 tot 21.00 uur. Onder het genot van drankjes, hapjes en muziek vertellen wij je graag het bijzondere verhaal achter ArtDeli en gaan we geïnspireerd het weekend in.

Graag horen we vóór maandag 20 april of je aanwezig kunt zijn. We hebben uiteraard een prachtige groep bright young things uitgenodigd, dus je zult in goed gezelschap verkeren.

RSVP via contact@novelworks.com.

Tot 24 april en hartelijke groet,

Chris Julien, Maarten Bul en Maurice Seleky (partners Novel Creative Consultancy)

Exclusive Preview Art Deli