Beste relatie,

Hierbij willen wij je laten weten dat ons bureau Novel Creative Consultancy officieel is geopend. Als creative consultancy houdt Novel het midden tussen een bedrijfsconsultant en een communicatiebureau. Onze missie is om samen met organisaties hun maatschappelijke meerwaarde te ontdekken en te ontwikkelen middels een combinatie van consultancy, conceptontwikkeling en communicatie.

We ontwikkelen in opdracht en op eigen initiatief cultural connectors – grensverleggende concepten die we uitwerken tot nieuwe organisatiemodellen. Deze cultural connectors stellen organisaties in staat om op een betekenisvolle manier de interactie aan te gaan met hun stakeholders, zodat er wezenlijke, duurzame verbindingen ontstaan. Een voorbeeld van een cultural connector is SSBA Salon, het jongerenmerk dat we ontwikkelden voor de Stadsschouwburg Amsterdam met als resultaat een verdubbeling van het aantal jonge bezoekers.

Daarnaast adviseren wij opdrachtgevers over strategische en organisatorische vraagstukken en bieden we ondersteuning bij hun public relations en communicatie.

Voor meer informatie staan we je natuurlijk graag te woord. Je kunt contact met ons opnemen via contact@novelworks.nl of 020-7959973.

Met hartelijke groet,

Chris Julien, Maarten Bul en Maurice Seleky (partners Novel Creative Consultancy)