Greenwheels kiest voor Novel

Deelautopionier Greenwheels gaat op het gebied van PR en mediastrategie samenwerken met millennialbureau Novel. Greenwheels zet zich al ruim 20 jaar in voor duurzame mobiliteit en is sinds 2016 sterk vernieuwd. Zo introduceerde Greenwheels onder meer vernieuwde abonnementsvormen, app en website. Inmiddels hebben deze innovaties geleid tot 43% groei in anderhalf jaar. In de zomer van 2017 heeft Novel al met succes een eerste PR-campagne gevoerd rondom het verhaal van het nieuwe Greenwheels.

256112 greenweels%202017%202 5b4b55 original 1503054189

Nederland enthousiasmeren voor duurzame mobiliteit

'We hebben voor Novel gekozen vanwege hun vermogen om complexe verhalen aantrekkelijk te presenteren aan de media en aan andere belangrijke stakeholders. Daarmee kunnen we nog meer mensen enthousiasmeren voor onze duurzame missie,' aldus Paul van Merrienboer, manager marketing van Greenwheels. 'De maatschappij is veranderd in een deeleconomie en veel mensen zijn op zoek naar duurzame mobiliteitsoplossingen. Greenwheels is als eerste autodeelbedrijf van Nederland zijn tijd sterk vooruit geweest en biedt zulke oplossingen. Daarom dragen wij graag bij aan de naamsbekendheid van dit innovatieve bedrijf,’ zegt Maurice Seleky, partner bij Novel. De PR-campagne van Novel leidde tot positieve media-aandacht, waaronder een televisieinterview met RTL Z.