ICK selecteert Novel voor nieuwe campagne

Het spraakmakende Nederlandse dansgezelschap ICK  heeft Novel geselecteerd als campagnebureau. ICK produceert internationale dansvoorstellingen, gaat samenwerkingen aan met kunstenaars en initieert research– en educatieve projecten. ICK is het Stadsgezelschap Dans van Amsterdam en huisgezelschap van theater De Meervaart. Novel ontwikkelt het concept en de strategie van een nieuwe campagne voor het jaarlijkse internationale dansfestival ICKFest in september 2017.

243375 para%7cdiso%20revisited%20%c2%a9%20alwin%20poiana 0f22c2 large 1492083721

'We hebben voor Novel gekozen vanwege hun ruime ervaring in strategie en communicatie in de culturele sector. Doel van onze campagne is om zoveel mogelijk bezoekers te mobiliseren voor ons festival ICKFest. Daarnaast moet deze campagne dienen als blauwdruk voor toekomstige campagnes,' aldus Ruben Theunissen, manager Marketing & Communicatie van ICK. 'ICK, onder leiding van artistiek directeuren Emio Greco en Pieter C. Scholten, is een van de toonaangevende dansgezelschappen van Nederland. Ook internationaal maakt ICK furore. Wij vinden het een mooie uitdaging om nieuwe doelgroepen voor het gezelschap aan te spreken en ICK verder uit te bouwen als sterk cultuurmerk in de Nederlandse danswereld en daarbuiten,’ zegt Maarten Bul, partner bij Novel.