Nieuw merk voor CultuurWerkt!

Novel heeft i.s.m. Vruchtvlees een nieuw merk ontwikkeld voor Bedrijfs Cultureel Abonnement (BCA). Voortaan heet BCA, het cultuurlidmaatschap voor werkend Nederland, CultuurWerkt!. De nieuwe naam, copy, identiteit en website sluiten aan bij de door Novel ontwikkelde merk- en communicatiestrategie.

236881 beeld%20cultuurwerkt! 7631b4 original 1487243985

Nieuw merk past bij groeiambities

‘Wij maken bezoek aan concertzaal, museum of theater leuk en laagdrempelig. CultuurWerkt! laat medewerkers genieten van mooie verhalen en verbindt bedrijven met cultuurmakers. Zo verrijken we Nederland met creativiteit en nieuwe ervaringen,’ aldus Esther Jousma, directeur van CultuurWerkt!. Dankzij het lidmaatschap van CultuurWerkt! genieten jaarlijks ruim 260.000 werkenden met exclusieve aanbiedingen van cultuuraanbod in heel Nederland. Daarnaast adviseert CultuurWerkt! over de inzet van cultuur op de werkvloer. Jousma: 'Dit nieuwe merk past bij onze ambities om met nog meer bedrijven en organisaties in Nederland te gaan samenwerken.'

Positieve trends basis voor merkstrategie