Novel voert succesvolle politieke influencercampagne DeLaMar Theater

231660 screen%20shot%202016 12 06%20at%2012.33.09 2f0646 original 1481031445

Voor het DeLaMar Theater voerde Novel een succesvolle influencercampagne rondom het politieke familiedrama Palm Springs. Op twee december organiseerden zij een speciale voorstelling met een politiek voorprogramma. In dit programma onder leiding van Martijn de Greve (Politieke Junkies) waren Ronald Plasterk (minister van Binnenlandse Zaken), Charles Groenhuijsen (Amerika-deskundige) en Max van Weezel (politiek journalist) te gast. Voor een breed publiek van politieke en journalistieke prominenten bespraken zij de kloof tussen werkelijkheid en door spinnen gecreëerde fictie.

Deze succesvolle campagne leidde tot de aanwezigheid van ruim 150 Eerste- en Tweede Kamerleden, gemeenteraadsleden en politiek journalisten. ‘Wij zijn ontzettend blij om met Novel samen te werken, zij hebben met hun creatieve werkwijze deze avond tot een groot succes weten te maken.’ aldus Sophie Braam-Janssen marketing manager van het DeLaMar Theater.

231664 dlm%20martijn%20de%20greve 4ea890 large 1481031446
231663 dlmm%20maarten db7207 large 1481031446