Stadsarchief Amsterdam werkt samen met Novel

Het Stadsarchief Amsterdam heeft voor Novel Creative Consultancy gekozen bij de ontwikkeling van de strategische herpositionering van de publieksdiensten. Het Stadsarchief is het historisch documentatiecentrum van de stad Amsterdam met 50 kilometer archieven, een historisch-topografische collectie met miljoenen kaarten, tekeningen, en prenten, een bibliotheek en omvangrijke geluids-, film- en fotoarchieven.

226751 stadsarchief%20amsterdam 3f03be large 1476108085

'Het Stadsarchief beheert en ontsluit het archief van Amsterdam, en presenteert dat archief ook via tentoonstellingen en evenementen. Het archief vervult hierdoor verschillende taken van dienstverlening tot presentatie. Samen met Novel werken we een aantal positioneringen uit om onze uiteenlopende doelgroepen beter te kunnen bedienen en het publieksbereik te verhogen,' aldus Frank Driessen, verantwoordelijk voor de marketing & communicatie van het Stadsarchief Amsterdam. 'Wij zijn zeer verheugd met deze strategische opdracht voor een van de mooiste onderdelen van de Gemeente Amsterdam. Het Stadsarchief is, als geheugen van de stad, van grote waarde voor het culturele en maatschappelijke leven van Amsterdam. Wij helpen graag met het beter zichtbaar maken van die waarde,' zegt Maurice Seleky, partner bij Novel.

226756 logo%20stadsarchief%20amsterdam b0824d large 1476109024