Dutch Directors Guild selecteert Novel als bureau

De Dutch Directors Guild (DDG) heeft Novel Creative Consultancy (Novel) gekozen als campagnebureau. De DDG is de belangenvereniging voor film- en televisieregisseurs in Nederland. Novel wordt verantwoordelijk voor een PR-campagne rondom een seminar op het Nederlands Film Festival over culturele diversiteit in de film- en televisieindustrie.

‘Het thema culturele diversiteit is uiterst urgent, in de samenleving en zeker ook in de kunsten. We hebben gekozen voor Novel vanwege hun vermogen om complexe culturele en maatschappelijke vraagstukken onder de aandacht te brengen van een breed publiek,’ aldus Martijn Winkler, voorzitter van de DDG. Het seminar wordt georganiseerd door de DDG in samenwerking met ACT Acteursbelangen, Netwerk Scenarioschrijvers, Filmproducenten Nederland, het Filmfonds en het Nederlands Film Festival. ‘Het is een bijzonder mooie uitdaging om de DDG te mogen ondersteunen in hun streven om de Nederlandse filmwereld diverser te maken,’ zegt Maurice Seleky, partner bij Novel.

222185 ddg%20logo 119581 large 1471515264