Novel voert campagne voor Prins Claus Fonds

Het Prins Claus Fonds (PCF) heeft Novel Creative Consultancy (Novel) geselecteerd als campagnebureau. Het PCF steunt kunstenaars en culturele organisaties in landen waar vrijheid van culturele expressie beperkt wordt door conflict, armoede of onderdrukking. Het fonds viert zijn 20-jarig bestaan en ontwikkelt een campagne over de positieve impact van kunst en cultuur. Novel wordt verantwoordelijk voor het campagneconcept, de campagnestrategie en de PR.

‘We hebben groot vertrouwen in Novel, vanwege de waardengedreven werkwijze van het bureau,’ aldus Sarah Smith, communications officer van het PCF. ‘De uitdaging van deze campagne is om de bijzondere missie van het Prins Claus Fonds, dat voornamelijk opereert in het buitenland, hier in Nederland voor het voetlicht te brengen,’ zegt Chris Julien, partner bij Novel.

218463 pcf%204 292e69 original 1468930774